4/17/2009

the world in between

Imorgon är det lördag, vilket i detta fallet kommer bli som vilken -fredag- som helst för mig.. Ska nämligen jobba 06 - 14.45 pga. beordrad övertid... Eller ja, inte för mig egentligen men extra $$$ är aldrig fel så tackar inte nä om ngn frågar! ;P

Och eftersom jag då jobbar på lagret egentligen å inte på produktionen kommer detta bli ähm.. en upplevelse (för oss alla) :P haha.. Men kul ska det bli, inte byggt agg sen jag började för typ ett år sen... Se om jag kommer ihåg några av grunderna iaf =) Så måste försöka komma ihåg att lägga mig tidigt sen då... Hrm :P

ooh btw - "Wisin Y Yandel - Mujeres En El Club (feat. 50 Cent)" ...ganska soft låt! ;)


Inatt drömde jag om dig, skriver detta i bestämd form för att den makes most sense då tror jag... :P

Det var ngt utöver en vanlig alldaglig cp-dröm då ingenting hör ihopa.. Detta kändes snarare som en upplevelse och fast jag bara vet att det skapades av mig själv, i min hjärna som vågor som bildar en påhittat historia, som en film i mina ögon medans dom är stängda och medans jag sover så var du så sjukt verklig, så sjukt nära och ännu värre, sjukt underbar.... Vad ville jag själv ha sagt med detta? Varför upplever man sånt här? Framför allt, varför gör man så mot sigsjälv i sömnen liksom? :P

Visst man vet ju aldrig vad framtiden har skriven för en men att skapa den själv i sina drömmar är ju inget man kan uppskatta ens... Mest irriterande eftersom det försvinner lika snabbt...

Så att förneka vad man drömde, att acceptera verkligheten sen när man vaknade och att inse att allt fortfarande är som vanligt.. Var nog det jobbigaste på länge... :P


I fear the Dreams I live - Though life in it self is more genuine, The dreams are never to be, but still so surreal...

Nää... käka lite nu å ha lite te kanske? :D

Oh yes, sound like a date! ;) haha


PEACE YALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se