4/19/2009

just sunday (?!) part two...

Holy Jesus Vilken dag jag haft... Och hur den INTE blev som jag planerat!! :S Fy fan vad jag nyss upplevt... Hemskaste söndagen på länge så undrar hur detta ska sluta...

Efter jag vatt ute på stan, vilket slutade med sol å 10grader btw när jag var på väg hem vid 13... Så decka jag 14.37.. Det var sista gången jag titta på klockan kommer jag ihåg, och sen har jag nog upplevt den värsta frossan någonsin med sjuka mardrömmar, hemska väckningar och hostande, kallsvettande och flera gånger då jag vaknat av att jag låg å skakade å frös som en nakenhund på nordpolen! Ändå somande jag om varje gång och allting bara fortsatte...

Nu, 18.32 var första gången jag kom upp å kunde sätta mig upp i sängen - allt snurrade och jag tror jag har feber eller ngt.. Gick upp å drack vatten å kunde knappt stå på benen... Hostar fortfarande och är helt borta i huvudet... Känns som jag fortfarande drömmer eller sover....

Är jag döende eller jag upplever bara vilken söndag som helst då man råkar somna mitt på ljusa dagen...?


Ingen fakkin aning - men one thing's for sure... I don like it, Not. One. Bit. (!!)

Sjuuukt asså...

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se