4/26/2009

trodde jag ja...

Igår när jag skulle sova hade jag 38.8 graders feber... Imorse när jag vaknade hade jag 37.8 graders feber... Vad jag har just nu vill jag itne ens kolla... Känns bättre men på topp är jag inte än, långt ifrån...

7 Dagar idag, förra söndagen som jag insjuknade i influensans missöde och sen dess har jag slagits med migsjälv för att orka... Man blir outhärdigt trött på att bara ligga stilla, å inte nog med det, inte kunna göra något normalt.... Knappt resa sig ur sängen ens... Hemskt.

Hade Hoppats på att kunna jobba imorgon igen men just nu vet jag inte vad som händer... Är grymt trött på att inte kunna göra något så sa ju det att så länge febern är borta så kan jag både hosta å snörvla på jobbet, shit the same! Men dessvärre, som sagt, är det ju inte riktigt så som är fallet...

Så blir antagligen att prata mä läkare imorgon och kolla upp vad som är fel på mig, för att ha feber så länge kan ju absolut inte va normalt... Ännu mindre bra för mig...

Ska ha ngt kallt att dricka nu, kyla ner mig...

PEACE.

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se