4/14/2009

funderingar.

Ibland har man så många tankar och svar att man går vilse i sig själv. Man vet inte var man ska börja för att få reda på vad man vill... Kanske vet man det till och med redan men hittar det inte...

Just nu vet jag bara en sak. Det finns mycket i livet som förvånar en - men varför har det då slutat förvåna mig?

Ska jag bryta ihop eller andas ut?
Gräva djupt eller blunda hårt?
Leta hårdare eller bara fortsätta gå...

Vissa svar ger aldrig upp med att visa dess frånvaro... Likså dess försvunna resa...

Ingen aning vad jag ville få ut av denna blogg, ingen aning vad jag ska skriva om just nu.. Vissa saker har bara stannat upp... Som om jag väntar på ngt nytt....


Every day is like a gift, thats why its called present...

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se