4/01/2009

in this late hour..



Måste jag bara säga att nyligen nertagna albumen från Mims & Jadakiss.. var grymma! Mims var Faktikst bättre än vad jag trodde :P

Jadakiss är lika raw som alltid och även med alla sina gästartister gör han ett bra jobb på den nya skivan =) Favorietn är nog "What If" feat. Nas & så klart hans första singel "By My Side" feat. Ne-Yo... Resten av skivan är så klart också bra jo.. Som sagt, men vissa låtar måste man höra några ggr innan dom fastnar ;)

Mims skiva var över förväntningar, tyckte bara om 2-3 låtar på hans gamla skiva "Music Is My Saviour" men på denna nya var det faktiskt fler än så som fastna direkt. Förutom club-hiten "Move (If U Wanna)" så "In My Life", "Makin Money", "One Last Kiss", "Chasing Sunshine" & "I Do" några av de hetare låtarna. Dessutom en skön hit med J.Holiday som heter "Be My Hustla" som gunga på bra =)

Såå nu ska jag bara lägga över dom på min iPhone så jag har ngt att lyssna på under dagen imorgon :P haha

PEACE OUT YO!
"..let music make u move, cuz if u dont - its like saying no to life! ;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se