4/04/2009

sommarkänslor.

Haha nää jag skojar inte :P av detta värdet blir man helt cp i huvet ju!! =) för helvete, 16 grader i skuggan... Det är ju nästan som en vanlig juli-dag för mig som bor i borås ;) haha.. Sjuuukt! Var nyss ute å gick på stan å kolla folk, tydligen fotbollsmatch här i staden idag för knalleland krylla av grön/vita hammarby-fans... haha :P Inte för att jag kunde bry mig mindre men d va iaf drygt att höra på dom gorma så tryckte in hörlurarna i huvudet å skruva upp volymen! ;D

Har sen ngn dag tillbaka fått ner en ny låt med Sean Kingston, ni vet killen som har SOMMAR written all over him typ :P haha.. Så denna låten gick igång å när jag skruva upp volymen just då så bara kom allt liksom! Sol, varma vindar och softa dygnet runt! :D haha en sån sjuk känsla! DAMN liksom!

Oh right, "Fire Burnin' On The Dancefloor" heter låten btw... ;) FIND IT!

Så sitter hemma nu ett tag bara å kyler ner mig lite innan jag strax sticker ut igen, tänkte dra in till stan å se om vi fått ut våra palmer än ;) haha.. Jo sant, för er som inte vet detta kryllar Borås av palmer under sommaren, bifogar bild här nedan från förra sommaren så kan ni se hur sveriges "Isla Del Palmas" ser ut haha! =)

Låten hitta jag btw på "http://stillbmf.blogspot.com" om ni undrar - Promo Shit rocks!! ;)


PEACE, & SUNSHINE Y'ALL!


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se