4/06/2009

Leavin'

Dagen i ära har jag vatt extra trött, bara för det är måndag :P haha... Nä, kanske inte därför, utan nog mest pga min sömnbrist under natten... :( Somna nog halv 2, skulle upp 4, sket i det å snoooza igen till 6... Otrevligt, är nog rätt ord... Man vaknar inte bra då kan jag väl tillägga.. Blir bara ännu mer seeeg...

Och så har typ hela dagen varit, ändå jobba jag till fem så, så pass var d ju bra men men.. blir en tidig morgon imorgon.. så drygt att jobba länge...

Så därför ska jag soova typ, nu! =)

Innan dess tänke jag ge er en ny topp3 lista - nytt, gårdagen å gammalt :P haha.. Se vad ni säger ;)

Today: Git Fresh - Booty Music

Yesterday: Deep Side - Lets Make Love [Remix with Papoose]

The Day Before: Omarion - Touch

Haha kanske inte så många år mellan dom men iaf ;P
Grymma låtar iaf!

HOLLA!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se