4/11/2009

s-hamn

Är på skånes east-coast idag å hälsar på mormor & morfar =) Mat och gott - sitter tokbra ;) Kanske ska ut med Dane senare ikväll, till Halmstad & Helsingborg beroende på när jag kommer till ystad igen efter dagens bravader :P

Hade vatt skoj, längesen man va ute ju! =)

För övrigt har jag gjort ett misstag kom jag på, tog aldrig med mig ngn jacka ner haha... sååå varmt är d ju INTE än dessvärre.. ooops! :( Men men... Får klara mig med min adidas superstar-sweater eller min rocawear sportjacket eller kanske min sean john hood, typ... ;) haha.. Sorry, var tvungen att skriva ngt om det även om det lät lite ähm.. för töntigt :P haha

Fick ner Day26 nya skiva innan btw "Forever In A Day". Väldigt skön RNB, håller på att lyssna genom låtarna lite nu så återkommer senare om betyget "over all" liksom ;P

Fick även ner några bonus tracks till Bow Wows senaste "New Jack City II" som tydligen tillhör en "Bonus Disc" som även innehåller olika music videos å annat DVD material =)

Finns negativa saker mä att få Promo-material direkt till datorn när det fattas sånt där.. hrm :P lite drygt...

Nä, Ska umgås mä folket igen här :D


PEACE Y'ALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se