4/09/2009

update.

Haha.. känner att ibland vill man bara skriva tokmycke här sen ibland pallar man inte att välja ngt att skriva om... typ så det kommer bli idag - Packa inför morgondagen samtidigt som jag kollat några filmer och samtidigt som jag nu lyssnar på musik i pauserna mellan filmerna :P

Har sett genom (sen igår) "Never Back Down", "How She Move" & "Death Race"... Alla var sjukt grymma, "How She Move" var den dansfilmen jag trodde det skulle vara, än unik version i "Stomp The Yard" anda, fast med egen utgång och egen handling á la "You Got Served" vilket gjorde den grym! Dessutom lite annat som också gjorde den oförutsägbar rakt igenom så den toppar just nu räääätt högt upp på min "Top 5" ;) En oväntad sak var dessutom att Shawn Desman, killen som nedastående var med i en av mina låtlistor, han gjorde ett inhopp å dansade fett bra! :P

Death Race som jag såg nu senast var heelt cp! haha =) Jason Statham är grym, och Natalie Martinez, tjejen som är hans "co-driver" i racet kan bara förklaras med ett ord på 15 bokstäver - DAAAAAAAAAMMMNN! hahaha ;) Som vilken som helst av hans filmer så var den totalt 100% bad ass! So den var helt klart sevärd :D

"Never Back Down" var lite som "Fight Club" mixat med "The O.C." (och eftersom dessutom en av huvudrollerna spelas av en gammal oc-stjärna så är ju detta passande) :P U know, the new guy get beat down - wanna get even, get the girl and make a name out of himself =) ..Och som tänkt, det går genom, men med komplikationer på vägen so to speak :P

Kvar har jag nu alltså, Madagaskar 2, Kung Fu Panda & Australia... Ähm, som jag inte kommer ta alla ikväll men iaf ngn av de animerade skratt-filmerna kommer ses sen får jag ta ngn på resan ner imorgon också =) (om det fortfarande finns någon som inte förstått detta än är jag ganska mycket ett film-freak, kollar på det mesta för att inte verka kräsen - allt utom svenska filmer dvs, varför finns dom? - och gillar mycket, men främst filmer med het musik å feta danssteg, oh yea! =)

Så på tal om det förresten -för er som inte vet- så åker jag ju ner till Skåne imorgon! Måste hälsa på min hund ju :P haha.. Även om min mamma hatar när jag säger så :P Plus att det faktiskt är min Mormors förtjänst att jag kommer ner över påsk för hon å Morfar ville träffa mig å bjuda på gott så kan inte tacka nej då ju! :D

För övrigt fick jag då också reda på av en polare att den föregående inställda konserten jag skulle deltaget i på gisleparken förra månaden nu kommer inträffa i malmö istället i juli... Och JA, klart jag hänger med! Va fan, Lady Gaga ju! ;) ..Lets go bro, let us show Her how we rock the place here in Sweden yo!! =)

Och en till sak kan jag även tillägga å det är att jag är totalt död idag! - Går just nu på en Burn 500ml för att orka vara vid liv, sov nog HÖGST 35min inatt, mådde illa när jag vakna vid 4 men kom ändå upp ur sängen så jobba 6 till 15 idag... gött ;)

Anyway, så på fortsatt tal om ingenting, ska jag nu även tillägga att jag idag upplevt en total "head-turner" hahaha... När man går förbi ett fik, där folket sitter typ "halv-snett" med ryggen emot en och man får i stort sett alla att vända sig mot en när man går förbi hahaha... Skojja att det är en boost i självförtroendet! Haha liksom ett 20-tal olikfärgade wayfarer som kollar på en... Welcome to the Redjoy show, whats up...? ;)

I love being me... And I dont even know why?! :D

Nä, lite käk nu kanske? =)

HOLLA!

(ps. uppdaterar mer på vägen ner sen från tåget...)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se