8/23/2008

Överträffade mig själv där ja, gick ju inte att lägga upp den länken så ni kan höra på låten direkt här, tyvärr. så ni får helt enkelt klicka på länken om ni vill ha den :P

Men men.. så det kan gå ;)

Sitter idag och inte gör ngt alls. Trött fortfarande och känner att denna dagen kommer gå åt att kolla film. det räcker gott & väl för min del just nu =)


Testar för övrigt lite ny design idag om ni inte märkt det redan, mest för att jag itne har gnt att göra som sagt så leker jag lite i photoshop just nu... lite nya bilder till datorn, ny bg för min ipod o.s.v. ;) haha

Fick ner Ice Cubes nya platta innan förresten, han e nog en av dom festaste rapparna genom tiden som fortf lever asså :P jag menar ni vet både Biggie å 2Pac var ju västkustens kungar när dom levde. Idag är det Snoop, Ice Cube å The Game som reagerar där borta... Och av dessa är det nog bara Ice som har kvar den dära old school känslan, vet inte om det stämmer men jag tycker mig höra det iaf :P Visst det finns inget fel på Snoop heller som vatt med sedan tidernas begynnelser :P men det är ngt med honom som gör att han funkar med all musik, men Ice Cube har alltid varit bad ass och detta bevisar han oerhört bra i sitt nya album. "Raw Footage" heter det btw :P

Innehållet på denna skiva, bl.a. "Gangsta Rap Made Me Do It" & "I Got My Locs On" är helt klart heta så det räcker och blir över! Och skivan innehåller även en hel del Feat's med artister som Young Jeezy, The Game & Musiq Soulchild.

The West Coast is still for real, damn sure! =)
Både The Games "L.A.X" och nu denna... fan gött att musiken flödar därifrån igen.. längesen man fick ngt grymt som dessa skivor :P Nu väntar man bara på T.I.'s "Paper Trail" som släpps i början av september och även Young Jeezy's skiva "The Recession" släpps nästa månad =)

Vad jag fortf undrar däremot är när Ne-Yo's "Year Of The Gentlemen" ska släppas, hört mycket om den men inte sett röken av den ju :P VILL HA!

=)

För att avsluta denna blogg någerlunda bra,
- ger jag er nu min topplista på musiken i min ipod just nu;


01 - The Game - LAX Files
02 - Al Azif & Crossfire - Lady
03 - Busta Rhymes - Don't Touch Me (Throw Da Water On 'Em)
04 - Chris Brown - Dreamer
05 - DJ Khaled - Out Here Grindin'
06 - G-Unit - Mone Make The World Go Around
07 - Ice Cube - I Got My Locs On (feat Young Jeezy)
08 - Nas - Make The World Go Round (feat Chris Brown & The Game)
09 - Young Bruh - Gangsta (feat The Game & J.Holiday)
10 - Lyfe Jennings - Cops Up
11 - R. Kelly - Playas Get Lonely
12 - Katy Perry - I Kissed a Girl [Remix](feat Mims)
13 - T.I. - Whatever You Like
14 - The-Dream - Luv Your Girl [Remix](feat Fabolous)
15 - Usher - Love In This Club [Remix](feat T.I. & Young Jeezy)
16 - Day26 - Exclusive [Bryan Michael Cox Remix]


Thats all 4 now ;)


PEACE Y'ALL


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se