8/25/2008

setting standards


Den 27e Släpper han sin skiva, men redan nu kan man lyssna genom de flesta låtarna på hans myspace! Sjukt fett album helt klart!! Måste ha det!! =)

Gå in på
Myspace.com/MrLazee för att lyssna på dom!! =)

För övrigt jobba jag 10 timmar idag, ni vet, svårt att komma ifrån när man väl kommit igång ;) haha Men däremot vet jag inte hur länge min kropp kommer klara dessa tider, har ju även slutat med Burn och annan energi-dryck så kicken jag brukar få av det på eftermiddagarna, finns inte längre att stötta sig på, tyvärr. Så allting bygger på att jag är utvilad innan jobbet, vilket inte stämmer med 100% typ... :P

Fika imorgon med Claudia å Matilda, ska bli kul :P Längesen man tog sig tid för en Chai ;)

Men men, sova nu kanske till det ljuva ljudet av Lazee's album?


Ja det låter gött det =)


PEACE Y'ALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se