8/31/2008

söndags chill + gbg (?)

Idag har jag bara suttit här och tagit det lugnt, eller nä, inte mer än några timmar egentligen, åkte till gbg vid 12.. kom ju på att jag skulle förlänga mitt kort så det funkar imorgon när jag ska till jobbet, komemr ihåg sist jag missa det, inte skoj att bethöva betala typ 100kr för att åka å jobba en dag liksom :P Slöseri mä pengar kan man tycka.

Men iaf, grymt väder idag i götet så blev att gå runt lite på stan å kolla läget, inte alla butiker som har öppet men ändå en hel del folk som hade samma tankar som jag :P Glömde förresten berätta igår att jag mötte Adam & hans RMH-crew på centralen, fast fick inte tid att hälsa för jag satt på espresso house mä en chai, liksom viktigare :P haha men ananrs hade jag klart sagt tjaa till dom! ...tror dom skulle ner ti skåne och spela i malmö... Kanske =)

Sitter idag å lyssnar genom lite musik jag börjat med för ett tag sen men aldrig fått rätt med så därför är dom itne helelr klara :P haha finns en hel del, "halvklart" material märker jag :P får väl ta ngn helg å ta mig tid att avsluta dom så dom blir, iaf bättre än vad dom är nu ;) haha

Håller ju även på med Qwan remixen nu som börjar bli klar, eller ja, inte nöjd än så inte KLAR än men på bättre väg än dom andra stackarna helt klart! haha ;)

Funderar på om det blir en film att sova till sen ikväll, ska försöka lägga mig så tidigt som möjligt också men vet att söndagarna oftast blir misslyckade (slutar med att jag somnar efter midnatt och dessutom vaknar från å till under d 4 timmarna jag får sova...). Underbart, absolut!

Va ju sjuk ngn dag förra veckan så va ifrån jobbet, vet hur detta kommer påverka morgondagen då det antagligen finns gammalt kvar från förra veckan som måste avslutas, packlas å skickas iväg... Alltid så, alltid ngt som blir försenat, men men... Det löser sig iaf alltid =) Hoppas kunderna förstår det :P Ska iaf bli gött att jobba igen, blir så rastlös här hemma när jag är sjuk, hur mycket jag än borde vila, eller om jag vilar till och med så klättrar jag i taket av rastlöshet! Klarar inte av att "göra ingenting" det går helt enkelt inte :P Så sist jag var sjuk nu ju så städa jag lägenheten sent på kvällen för att jag inte kunde sova, smart va? :P haha

Därför det är skönt att jobba, tror cheferna på jobbet också förstått det av mig, att dom vet vad jag gillar å lever för :P Måste hålla igång annars får jag damp å cp-ryck :P haha

;)

Nää.. för att tänka på annat, lite käk nu kanske då å se om det är ngt bra på tv?


PEACE Y'ALL!

ooh, one more thang, fika imorgon ju!
Måste nämnas... ;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se