8/03/2008

milano salami & en film är livet

Haha nä men seriöst, efter ett så invecklat och bortkommet inlägg igår tänkte jag plana ut det hela med något mer ähm, ytligt inlägg idag ;) haha

Var å handla käk innan nere på knalleland och hitta en ny korv jag inte smakat förr, ni vet alla (eller iaf dom flesta) matbutiker har ju oftast en egen kött disk och ost disk där man kan välja hur mycket man vill ha och av vilken sorts korv/skinka. Och sen lägger dom ju oftast också ut redan klara "påsar" med dessa för folk som redan vet vad dom vill ha (dvs JAG då alltså :P).

Så var tvungen att testa denna "milano salami"... Och herregud vad jag är nöjd att jag valde just den :P haha Fatta hur god den var på ostbullar sen när jag kom hem, den bara smölte i munnen! Nog aldrig ätit något så exklusivt på en macka innan :P haha

Så satte mig med några bullar och lite te framför datorn sen å satte på en gammal film, haha jo det blev faktikst "The Lizzi McGuire Movie" haha.. sluta skratta åt mig, den är faktiskt jävligt grym ;) Har ni tänkt på det förresten att ALLA Dinsey's dvd-filmer alltid har ett himla bra budskap i slutet? Har nog alltid varit så, när man ser de ännu äldre svart/vita serierna med Mickey & Pluto som gör bort sig men alltid slutar med något bra... Vet inte om alla är så men men :P Dom är iaf nog de enda som lyckas så bra med detta, sen att de är riktade mot en yngre publik kanske är själva idén med det hela men men :P Även jag kan gilla dessa ibland, kom inte å mobbas liksom, Lejonkungen är fortf min favorit film så det så ;)

Funderar om jag ska ta å inhandla hela Dinsey's DVD Collection någon dag.. får la se :P vet iaf att jag inte kommer bli besviken så =)

Och inte tala om musiken liksom, finns ingen annan producent eller director som lyckas så bra med detta som dom, särskilt som denna med Hilary Duff med liksom, artisten själv som står för musiken, helt sjukt blir resultatet! :P

What Dreams Are Made Of...

;)

Nä, lite mer te nu kasnke å en annan gammal klassiker hum? :P


PEACE OUT!






1 kommentar:

Anonym sa...

fan vad längesen jag var på knalleland..
Då mina kusiner bodde där.
Har det förändrats något?

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se