8/17/2008

throw da water on 'em

Sitter och ordnar min musik på min gamla dator nu... Sitter ju där från och med nu eftersom min laptop bara blir mer å mer cp med tiden så använder den endast som dvd-spelare nuförtiden, när jag ligger i sängen :P haha Men iaf har ngt att göra idag då ju å lika bra att börja redan nu annars kommer jag inte hinna ordna allt :P haha

Samtidigt känns det jävligt drygt, 3e gången jag gör detta nu då alltså... Och något säger mig att det inte kommer bli sista heller... Men måste ju får rätt på alla låtar om jag ska kunna uppdatera min ipod liksom.... blää... Hatar datorer, hatar allt som inte fungerar som det ska, eller som man vill det ska... Borde bli Amish eller något sånt asså så jag slipper hela skiten... Gå runt i sin fina hatt och skägg och tälja leksaker i trä och vara glad för att få se naturen å solen ist för ngn jävla mobiltelefon eller dator.... Tänk att leva så... Snacka om att uppskatta dom där små händelserna i livet asså.. :P

Problemet som också kommer över mig när jag sitter här är att jag inte har någon blekaste aning om var vissa låtar ligger när jag ska lägga in dom... Förvånar mig inte om där finns några låtar kvar på den bärbara även om dom borde ligga på den externa hårddisken... fan... Pallar inte :P

Får fixa dom sen iaf... Eller ladda ner nya... hrm.

Aja. lite te nu kasnke..? Ja, tack...


PEACE

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se