8/12/2008

uppehåll

Inte undra på att problem växer som på träd för mig just nu, finns ju för mycket i mitt liv som jag inte har kontrollen över, fast jag egentligen kan - och borde.

Å andra sidan finns även oerhört många saker och händelser man går genom varje dag som man inte ens skulle våga drömma om att ha kontroll över... Till dessa ingår ens oförmåga att veta varken när, var eller hur ens dator ska pajja nästa gång. En hög med skrot är vad det är. Djävla dampmaskin....

Har med detta sagt nu gett upp min bärbara, den ligger här framför mig, inte till någon nytta what so frekkin ever!! Hatat den jävla saken, synd om den helt enkelt, egentligen. Inte LGs fel att deras okunskap gjorde så att den kom förinstallerad med Vista... Biggest mistake EVER...

Så kan bara skaka på huvudet och nu flytta tillbaka till min gamla hederliga Dell ist fylld av gammal retro, Windows XP Media Center Edition.. Vilken klassiker, Innan vista gjorde längta man efter att få se det allra senaste - men först nu förstår man att när man önska detta hade man redan det bästa. Riks pucko, kallar jag migsjälv.. Alla ni andra får ha egna smeknamn, självklart! Men så länge vi alla har en sak gemensamt. Vista är det största snesteg Microsoft någonsin gjort? Okej, bra!


Med det avklarat så återgår jag till att dagens uppgifter nu är avklarade, förutom att jag nu igen.. måste uppdatera all min musik, IGEN... i denna itunes istället.... damn....


Så med detta djupt ångest fyllda avslut säger jag godnatt...
Peace y'all!

Craap....

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se