8/15/2008

dreamer

När man som minst anar det kommer det ibland saker som bara värmer en direkt, kan va olika saker - men oftast i min historia handlar detta om musik, olika låtar & texter som bara sätter sig direkt som ett puzzle i ens själ. :P

Idag satt jag å la in lite låtar i iTunes, ni vet allting ska ju göras om från början men pallar inte så börjar lite försiktigt med de bästa låtar å senaste och så typ :P haha.. Så när jag satt å ladda ner omslag till låtarna och skulle in på den amerikanska sidan för att se vad en annan låts album hette så hitta jag en ny sådan. En sådan låt som jag bara dog av. Hela livet bara stanna. Jag skulle ha den!

Chris Brown - Dreamer

Jag fann den och fick reda på att den är en officiell låt till amerikanska AT&T laget i OS i Peking iår. Inte för att det har någon betydelse sådär, men sjukt jävla grym är låten iaf!!

=)


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se