1/17/2010

wake up call!

Vaknade imorse av att grannen kollade på "Dirty Dancing" på högsta volymen "...I had the time of my life..." spelades på för fullt å jag såg framför mig "nobody puts Baby in a corner" och därefter deras dans...

Missförstå mig inte - jag gillar Dirty Dancing, men inte att vanka till den innan 10.. Då är den inte bra, så säger bara nej! :P

Fick ner nya "Funkymix 131" något senare när jag beslutat mig att inte gå å knacka på grannen å slänga en cola-burk i huvudet på honom... Så har suttit nu ett tag å fixat en ny megamix, eller ja - en uppdaterad version snarare :P Den förra jag gjorde blev så bra så har bara lagt till några av de nya låtarna ist för att börja om från scratch på en helt ny ;)

Blev toknöjd! =)

Men som vanligt - For My Ears Only så ni får bara försöka tänka er hur fet den blev ;P haha...
(skojar bara, vill ni ha den så säg till!)

Så sitter här nu å dricker lite te, käkat nyss å kollar ut på snölandskapet utanför fönstret... Mamma säger att det knappt är någon snö alls nere i ystad just nu, vilket jag personligen tycker är lite trist. Van vid snön nu ju :P

Åker ju ner på Onsdag å stannar några dagar så får väl packa ner vårkläder dårå? :P Ska även med Dane till Halmstad på fredagen som iaf är bestämt, sen får vi se vad som mer händer... Eller ja, huvudorsaken att jag åker ner är ju faktikst att jag ska passa Cesse på lördagen då matte är borta en längre tid under dagen.. Lille fluffnosen blir ju så deppig annars om han ska va ensam ;) Ska iaf bli skönt att träffa honom igen.. Saknar tussen ju...

=)

Nää, en film nu kanske eller? Hrm...


PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se