1/21/2010

"skaauwne"

Kan som sista punkt på dagen (eller första beroende på hur man ser på d) berätta att nu är jag nere i lilla ystad igen :P

Varje gång jag kommer ner känner jag mig surrealistiskt felplacerad :P Haha.. Vet att jag sagt d innan men, alltid en väldigt annorlunda känsla att vara här igen, vilket är mysko med tanke på att jag ändå är här hyfsat "ofta" nuförtiden. Men ändå så känns d på detta viset varje gång... haha...

Men men, anyway - Resan ner gick hyffsat braa... Bara 15min försening typ så ;) ...Brukar räkna med runt 3tim så allt snabbare än så är ju tokbra :P Inte bestämt hur länge jag ska stanna än däremot, enda jag vet e att jag måste va hemma innan den 2a... Jälva AF vill ha möte då ju så... hm :P

Så ut i Hbg imorgon, Halmstad på fredag å Busa mä vovven på lördag =) Fullsmockad helg med andra ord :P Gött! Längesen d va så, ska bli kul att följa med Dane igen, long time no seen yo! :P

Men men.. sova nudå kanske? :P



PEACE!

and remember - "Dont take life too lightly, every moment is worth your while..."


Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se