1/19/2010

packing 2.0



..sitter & funderar vad fan jag ska packa med mig ner för en hel vecka liksom... Dessutom orkar jag inte dra min feta resväska i all snö å piss så ska ta min adidas weekendbag - vilken antagligen är för liten för allt jag VILL ha med... så detta kommer bli fett drygt. Men jag är optimist - klart d kommer gå bra ;)

Var nere på stan innan, chill på espresso house å kolla folk. Så kul att se vad folk sysslar med liksom, vissa springer å stressar, vissa är ute med barnvagnar å andra är ute å umgås med vänner... Bäst är d nog ändå när folk går förbi café å kollar in om d finns plats, haha så sitter man där å kollar tillbaka vid förnstret å dom rycker till :P haha.. har svårt att låta bli att skratta då, men försöker iaf ;) ...anyway gick även in på stadium å köpte ny datorväska innan idag, ganska planerat men ändå inte en sak jag kanske borde gjort idag :P Men ja, tvungen inför morgondagen, för min andra är sliten å bortkommen... :P Pengarna får jag tänka på en annan dag ;)

Haha på tal om ngt helt annat förresten så fick jag nyss en låta av en polare, som jag inte hört på lääänge! haha.. Han och några gamla polare som satt å spela in den för flera år sen... "Tjuck Tjuck" heter den.. så kan ni ju själv fundera på vad den handlar om :P *harklar sig* hahaha... Så sjuk sooft låt... ;)

Nää. Något att tugga på nu kanske? Magen kurrar!

PEACE!

(btw. färgen på väskan ovan stämmer inte :P den är ändrad i photoshop :P ..min är grön ;P )

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se