1/04/2010

tewntyten

Efter närmare tio timmars sömn inatt känner jag att rätta tiden att gå upp ändå måste vara nu :P ..för jag kommer inte ihåg exakt tid när jag somnade, men antagligen runt åtta igårkväll vilket nästan är föör tidigt... :P

Anyhow. Sitter iaf vaken nu å funderar på vad jag ska göra idag, asså itne redan nu menar jag inte - men sen när resten av världen vaknat typ :P Nu blir det bara te och film skulle jag tro... Bara sticka ner till Espresso House sen hade gynnat.. Chilla där hela dagen med en massa chai.. hrm.. Något att fundera på ;P

Satt hela dagen igår å leta runt efter Omarions nya platta "Ollusion" som ska släppas den 12e. Bruuukar ju finnas ute som promo ett tag innan dess. Men itne än tydligen för hitta inget spår av den någonstans... Jobbigt nog...
Såå får väl vänta ngn dag till.. Hoppas på senare idag... eller kanske imorgon? hmm... *suck* VILL HA!! :P

men men...


Nä, film va d nudå ja?



PEACE OUT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se