1/02/2010

the list of things.

Haha hitta denna i någon blog å tänkte faktiskt koppa den :P En intressant sak, mest för en själv för att vara ärlig men ja, ni kanske också lär er ngt ;) haha...

Lets go!

- THE SUM UP ON 2K9! -

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Haha mm faktikst - blev varslad - första gången :P Men ananrs inget jag kan komma ihåg så här på rak arm...
2. Höll du några av dina nyårslöften? Alla! (Eftersom jag aldrig tog några)
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Tror det, men mer bekanta än vänner nuförtiden!
4. Dog någon som stod dig nära? Nope, tur är väl det...
5. Vilka länder besökte du? Skåne & Danmark tror jag var dom enda...
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Fett med cash? :P
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 21 Oktober, dagen då jag förlorade hoppet för första gången på länge...
8. Vad var din största framgång 2009? När jag hitta hoppet igen & förstod vad jag hade framför mig
9. Största misstaget? Ta saker förgivet.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Haha mm, skadat mig OCH varit sjuk!
11. Bästa köpet? Min MacBook
12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar?
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ceasar, alltid!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? haha den jävla Rapas Das Armas eller vad den heter? Svindryg....
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare så klart! (är det ens ett ord btw?)
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tog tag i mina drömmar!
17. Vad önskar du att du gjort mindre? La saker åt sidan...
18. Hur tillbringade du julen? Med mamma och min hund
19. Blev du kär i år? Om å om igen!
20. Favoritprogram på TV? ...TV?
21. Bästa boken du läste i år? The Twilight Saga (Quadlogy)
22. Största musikaliska upptäckten? GarageBand
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Va?
25. Något du önskade dig men inte fick? Önska mig inget?
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Jobba
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Flera saker!
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Fashion Stylee - som alltid!
29. Vad fick dig att må bra? Burn?
30. Vad fick dig att må dåligt? Burn!
31. Vem saknade du? Många
32. De bästa nya människorna du träffade? Haha det är några stycken..
33. Vilken kändis var du mest sugen på? Isla Fisher
34. Allt som allt, är du nöjd med hur 2009 blev? Har aldrig varit så bra på att vara nöjd...

REDJOY BONUSES:
35. Bästa RNB Skivan? Trey Songz - Ready
36. Bästa HipHop Skivan? Jay-Z - The Blueprint III
37. Bästa Låten? Day26 - Imma Put it On Her (149 spelningar i min iTunes)
38. Bästa Filmen? Avatar (Decenniets bästa, utan tvekan!)
39. Bästa Ögonblicket? När hjälp kommer, fast man redan tror allt är för sent...
40. 2010? Början på mitt nya jag.... Ni ska få se vad jag menar ;)


Det var alla svar det där - vad säger ni?
Kopiera gärna å kolla era egna svar!

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se