1/18/2010

ähm, va?

Idag hade jag nog haft den mest borttappade måndagen på länge - Jo jag lovar! :P

Så här är det, har börjat läsa Dan Browns senaste bok, älska ju dom andra så var tvungen =) Men något har hänt med mig som jag aldrig upplevt innan, igår när jag skulle läsa så kände jag att jag blev mer å mer trött desto mer jag läste.. så fick sluta för att inte decka av kl 15 på dagen liksom :P

Inte kul! Undrar om man kan avvänja sig ifrån läsande så pass att kroppen vägrar vara vaken när man försöker igen? humm.. Det är nämligen så att idag när jag skulle fortsätta - somna jag INNAN jag ens börjat läsa, räckte jag plocka fram boken å la mig i sängen så var d kört... helt galet!! :P

Får nog fan söka hjälp!

=)

Kan även lägga till att det bli Hbg, Cardinal på torsdag, The Corner i Halmstad på fredag å passande av Cesse på lördagen :P Tadaa... blir en feet helg!

Sen får vi se när jag åker hem igen, inge bestämt.. men tror d blir i mitten av nästa vecka, pallar inte va nere för länge, rädd jag ska bli skåning igen ;P

Nä, lite te nu kanske?


PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se