1/15/2010

friday chill.


Haha blev lite Skavlan ikväll på svtplay... John Mayer är skön :P haha...


Anyway, blir bara en lugn skön fredag för min del. Känner att för många dagar är lika nuförtiden. Så en fredag eller inte? Inte mycket skillnad i mitt liv just nu... Största skillnaden är väl att fler folk snackar om en fredagskväll än vad de gör om en tidag eller måndag kväll för den delen :P

Gillar mitt liv i en lugn ensamhet. Kanske låter ganska asocialt och onormalt när man erkänner det men helt seriöst gillar jag att gå min egen väg. Min lägenhet är ett utmärkt ställe att befinna sig på. Varför då lämna denna oas? ;) haha... Nä men skämt-o-sido så trivs jag i mina egna tankar och akter. Inget stört med det i min mening... Hellre det än att tvingas göra ngt med någon fast man inte vill...

Musiken på hög volym, leka i photshop eller klicka runt på facebook. Kanske någon film med en påse popcorn för migsjälv här i sängen... I min åsikt är det det bästa som finns - så det så :P

På tal om detta ska jag tänka ut någon film jag vill se nu, hade mitt voddler fungerat bara så hade detta kanske varit en del enklare men få nöja mig med min egen hylla ikväll.... ;P

Ska iaf göra lite te nu å chilla...

På tal om föregående förresten så ska jag även nämna att jag fick ner en sjuuk låt tidigare idag - "IYAZ - Bulletproof". Helt enkelt cp-bra! No kiddin'! Get it! :P


Nä, te'et va d nu ja...

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se