1/22/2010

another week gone

Dåå var d fredag igen allihopa! :P

Funderar på vad det betyder för mig just idag? För det verkar nästan som även denna dagen blir mer åt d oplanerade hållet än vad från början var meningen... Får väl bli en film, lite coke (nä, inte d vita pudriga - det man dricker såklart! hur kan ni tro sånt? :P ) och kanske ngt tilltugg... =)

Har känt mig helt off hela dagen idag btw. När jag vakna i förmiddags så kändes det som jag käkat hela natten och vakna mätt med en såndär äcklig känsla att man nästan mår illa. Har dessutom känt mig helt snurrig och vimsig som om jag haft feber hela dan...

Säger det - man blir helt CP när man kommer ner till Skåne!! ;)

Så har iaf lapat vatten hela dagen ifall d berodde på vätskebrist, man vet aldrig :P Snart dags att gå ut mä cesse igen, skulle vänta på att morsan ska sluta jobba bara så blir d långrunda i stan :P ...på tal om det så sitter jag å funderar på hur jag kommer ha det imorgon? Jag menar, helt ärligt så har jag passat cesse mestadels hela dagen både igår å idag så förstår inte vad skillnaden kommer bli imorgon? :P haha... Men men.. Får väl se!

Ska lägga in lite bilder sen förresten, mycket Cesse som fastnat på bilder :P


PEACE OUT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se