1/14/2010

två flugor i en smäll?




Livet är verkligen förvånande ibland - man kan nästan säga att "det har sina stunder" :P haha... När jag vaknade imorse -
nä förresten, vänta, först å främst - drömde inatt att jag var nere i ystad, på siba (som tydligen hade öppnat där i mina drömmar) och skulle in å tjöta skit med henke (som också tydligen jobbade där, på d stället som bara finns i mina drömmar)... Anyhow - stod å snacka skit med honom, kollade mobiler och sen tänkte, "Henke kan du kolla om jag kan förlänga mitt abonnemang snart, när går det ut?" Minns sen att drömmer blev förvirrande men att den sluta med att dom skulle stänga så jag fick skita i det. Så gick därifrån med honom å sen vaknade jag...

Så när jag vaknade imorse, fick jag värsta snilleblixten, en riktig funderar över att det där måste ju nästan va sant - undrar om inte ngt av mina abonnemang snart går ut? Så se ovanpå det rikta jag direkt in mig på mitt mobila internet och kom på att d nog snart var över. Så va fan, måste förlänga det då ju så jag kan få ett nytt modem för d gamla är KKV! (kiss-kasst-värdelöst, längesen jag använde d uttrycket - fråga inte) för d bara dör hela tiden...

Så med det i tanken vakna jag pigg som en gnu kl 8 å ville ner till 3Butiken i stan som inte öppnar förrän 10.. Så klart...

Idioti? Rastlöshet? Mm, både och!

Men för att förkorta historian kan jag sen då säga att när jag väl stod där nere sen å snacka dongel och förlängning (va?) Så fråga jag just d jag ville kolla inatt när jag sov :P Och hur d än gick till har jag tydligen ett som gick ut i december och ett gammalt som kan avslutas nu i början av februari... Tappa hakan (Ordagrant) av lycka... :P För alla vet ju att när ett abonnemang har gått ut - kan man förlänga och få en ny mobil ;) mohaha...

Så gick ifrån Tre butiken runt 10.43 idag med ett nytt U180 Modem, en svart iPhone 3GS 32gb och ett fett jävla leende på läpparna ;)

Haha... Så återigen till dagens överskrift - Två flugor i en smäll?

Heelll Yeaa! ;)

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se