2/28/2010

slaskslask

..vatt runt på stan å gått lite idag, handlat lite nytt käk å sånt inför veckan :P ...korkat nog valde jag mina gröna hummel sneakers med platt sula när jag gick ut... Vad tänkte jag?!

Åkte fram som på is med dom, tänkte inte på hur halt det är med platt sula och slask innan jag gick ut. Men fick reda på det hyffsat snabbt kan jag säga... Dessvärre ar det ändå för sent för jag orkade inte vända hem igen å byta :P

Anyway. Vår i luften annars idag btw. Använde min väst idag för första gången detta året =) gött! Även om jag ändå hade raggsockar och långkalsonger så kändes d varmare ute! ;) Läste däremot om ngn jävla storm som skulle komma in i veckan så det varmare vädret kan man kanske räkna bort ganska snart igen... Får väl se... Kommer iaf fortf använda min vinterjacka till jobbet imorgonbitti. Klockan 5.30 är d inte varmt ute, ens om en månad i detta landet... :P Så hellre varm på morgonen än iskall å huttrande ;P

Skönt att få ha börjat jobba igen. Kan nästan ärligt talat säga att jag nog är 99% inne i det redan igen, efter snart 3v.. :P Känns som jag aldrig vatt borta, bara slapp jobba i 2mån över julen :P haha... Har fortfarande en sån mysko känsla om att allt känns surrealistiskt och att jag snart ska vakna upp ur koman å inse att jag fortf ligger rastlös i sängen utan något att göra :P

Känns som lånad tid. Eller hyrda dagar, som en prenumeration som som pågår fram tills att bindningstiden är slut å då försvinner allt igen... Antar att det är en sån känsla man får av att bli sparkad sen ombedd att bli anställd igen av en å samma person. Förstår självklart att personen i fråga inte har något med det att göra men på något sätt blir ju den kluvna situationen för mig något av ett moraliskt dilemma... Och eftersom jag nu är återanställd, fast-anställd igen så är ju cirkeln sluten igen, så att säga... Som om inget av det hänt, eller bara var en mardröm... En undermedveten känsla som klyver mig i två delar, den ena är underbar, den andra är fylld av förnedring. Inte av någon annan - utan förnedring av migsjälv...

Äsh, been here before - svårt att förklara den känslan jag har.. Men är iaf jävligt tacksam att jag är tillbaka på Laird. Gryma polare som är underbara att jobba med... Trivs tokbra så ovanstående var inget ont menat mot någon.. Bara inre rensning av tankar ;)

Ska ha lite te nu å kolla på en film, sen sova... Men först: Helgens Playlist så klart!

#01. DJ Khaled - On My Way (Feat. V.A.)
#02. Charice - Pyramid (Feat. IYAZ)
#03. Chingy - Hey Now (Feat. Nelly)
#04. Chris Brown - Wait (Feat. Trey Songz & Game)
#05. Ester Dean - Drop It Low Part2 (Feat. Diddy, Lil Wayne, Trey Songz & Chris Brown)
#06. Fantasia - Even Angels
#07. Fat Joe - Ha Ha (Slow Down)(Feat. Young Jeezy)
#08. Jason Derulo - What If
#09. Gucci Mane - Sex In Crazy Places (Feat. Bobby V & Nikki Minaj)
#10. Justin Beiber - Baby (Feat. Ludacris)
#11. Kevin Rudolf - I Made It (Cash Money Heroes)
#12. Lazee - Calling Out (Feat. Apollo Drive)
#13. Ludacris - My Chick Bad (Feat. Nikki Minaj)
#14. Naturi Naughton - Hold Your Dream
#15. Omarion - I Think My Girl Is Bi
#16. Sammie - Put It On My Tab (Feat. Trey Songz)
#17. Sean Garrett - Lay U Down (Feat. Plies)
#18. Trey Songz - Black Roses
#19. Usher - There Goes My Baby
#20. 2 Pistols - Redonkolous (Feat. Jason Derulo)

There U have it folks, Enjoy! =)

PEACE OUT.

(Ps. Ska berätta om dj khaleds nya skiva imorgon ist:P ..)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se