2/21/2010

snö & sol = förvirring

Det har nu seriöst snöat nonstop i 3 dagar i denna annars regniga stad. Fast ja, helt seriöst har det uttrycket nu ordagrant frusit till is. Det funkar inte att säga så längre med all denna snön utanför fönstret, känns som en annan tid... Fast, någon sa för ett tag sen till mig att "nederbörd som nederbörd" ...bara en annan temperatur som förändrar vad som kommer ner på marken.... Kanske sant :P

Solen har iaf tittat fram idag också så slutar kanske att snöa snart då kan man hoppas? Ska isf ut å ta lite nya bilder, så sjukt fina landskap med mycket snö kristaller och solen som blänker på dom... =)

På tal om något helt annat blev min första ny-inspelning av Died In Your Arms klar igårkväll! Äntligen, kan man kanske säga :P Även om jag inte är nöjd till fullo riktigt än så har jag kommit en lång bit på vägen - allting, såsom upplägg och nyskrivna verser är bestämda och inspelade och allting är ihopsatt till en färdig låt! Däremot ska jag spela om lite verser och sånt för att få fram perfektion ist för att bara vara "bra" eller "helt ok" ;) haha...

Så med det sagt kan jag lova att den så småningom kommer upp här! Inom en snar framtid helt klart! :P

Nä, lite te nu kanske? Ja det låter bra....

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se