2/08/2010

monday.



Känner mig helt bakåtvänd idag. Som om jag får bryt av att bara sitta här... Vilket nog faktikst skulle kunna vara den första gången d händer... Och d skrämmer mig :P - nänä - inte att att d är första gången, utan att det är pga att jag sitter här ;)

Låg å kolla på både Superbowl inatt å sen ett x antal avsnitt av Legend of The Seeker och somna väldigt sent (tidigt?). Vilket fick mig helt off track liksom... Har städat lite här hemma, pantat lite flaskor, varit allmänt rastlös. Vilket inte normalt sett inträffar så ofta när man heter Redjoy :P

Har iaf blivit helt fast i den serien. Tänkte fortsätta kolla klart på resten snart å sen bara längta tills 2a säsongen finns tillgänglig ;P haha... Måste dessutom påpeka att Bridget Regan som är med å spelar i serien är sjukt vacker på något naturligt sett å hennes karaktär hon spelar i serien är het :P haha...

Nää, lite käk nu kanske?

Får fortsätta skriva om mina missöden senare... :P

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se