2/07/2010

h-stad & v-berg

Ovan ser ni nog dom mest korkade förkortningarna någonsin men never mind :P



Var på bio i Varberg idag, tydligen har dom också en 3D bio - så blev bjuden på Avatar, så klart ;)
Farsan, Camilla, Andreas, Kristian å jag... Vi firade Andreas som fyllde år i torsdags så blev lite fika innan bion å käk efter =)

Ligger nu i halmstad igen hemma hos farsan. Åker hem igen imorgon. Tänkte först åka hem med Kristian innan idag efter bion men ångra mig, kan lika bra stanna.. Har ändå datorn med mig ner ju så vad mer behöver jag här liksom? :P

För övrigt kan jag också tillägga lite sådär i hush-hush att jag kan kolla film på min iPhone på vägen hem imorgon på tåget... Ska bli fett ;P haha...


Märkte när jag vaknade imorse och kolla mot bokhyllan farsan har här i gästrummet, att halva hyllan är full med cd-skivor... Så satte mig upp å kolla igenom om där fanns ngt bra tänkte jag (varför skulle d liksom, egentligen?) Men till min förvåning hitta jag både ett å annat som jag la in på datorn, allt från Toto's greatest hits till Chicago... haha gamla klassiker juu! ;)

Så spelar just nu "Africa" i mina hörlurar medans jag ligger här i sängen med min mac och funderar på att gå å göra några mackor (klockan 1 på natten)....

Får bli så!

'Til we meet again!

PEACE!

(btw. bilden är från min dator, på den filmen jag ska kolla på på min iPhone på vägen hem imorgon... Yes, precis, ni ser vilken det är....)

;)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se