2/13/2010

woopsi!

Ursäkta min sega uppdatering nu de senaste dagarna men orsaken till detta är ganska logisk.. Eftersom jag börjat jobba nu igen så har jag - typ deckat varje kväll när jag kommit hem å inte orkat uppdatera ;) Även jobbat idag men håller mig vaken ikväll, lördag ju, måste njuta! =)

Så ska softa ikväll, dra en film å bara chilla! Ska dessutom ha en underbart lugn söndag också imorgon å bara viiila ut :P

Funderar visserligen på att fullfölja lite arbete i GarageBand också imorgon men anser inte detta som vidare jobbigt så det går för sig även en vilodag :P haha... Blivit så fast i "Died In Your Arms" remixen sen jag fick Autotune att funka när jag spelar in - så mest för detta är det kul att testa nytt å leka lite :D ..Så får se, kanske till och med blir klar med låten imorgon... ;P

Nä, film var det nu, men vilken?


PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se