3/02/2010

väntan.


Förstår inte alls hur det kan vara så fucked up väder nuförtiden. Man brukar la kalla det "april-väder" har jag hört. Men i Mars? Jodå, vädret ÄR fucked up ;)

Film på detta då kanske? Är lite rastlös ikväll, eller ja, förväntansfull - vill ha helg nuu!! ;)

Kan nämligen officiellt nu berätta att på MÅNDAG släpper jag min nya re-make på "Died In Your Arms" remixen här på bloggen, på Facebook, Youtube & på min Twitter så att ALLA som vill kan få ladda ner den då! :D Är därför lite excited över detta förstår ni!! =) Kan även ovanpå detta då avslöja lite lätt att sen veckan efter - dvs måndagen därpå - släpper jag nästa nya låt, tidigare unreleased för allmänheten!! :D

Kommer bli sjukt skoj - å därför längtar jag tills helgen för det är nämligen först då jag har tid att göra klart det sista på Died In Your Arms :P Och även möjligheten att lägga ut lite extra tid på den kommande låten... =)

Så håll ut, snart är det dags!! =)

Wiihoo! :P Men som sagt, tills dess sitter jag här i GarageBand å små trixar, justerar och leker lite med andra småsaker inför en kommande framtid ;) Idéer och texter som behöver bearbetas förstår ni, det mitt liv alltid handlat om.. Därför jag älskar att skapa musik...

=)

Film va d nu ja, sen sova!

Goodnight & Peace!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se