2/28/2010

update @ design dept.

haha... anywaaay...

Ville ha något nytt, kommer komma fler framöver så bara att vänja er ;)

Har funderat på detta, många bloggar å hemsidor man ser som stannar i samma design toklänge. Tycker det är tråkigt, alla är vi värda lite förnyelse med jämna mellanrum ju! =) Jag menar, vet man vart man är och man vet hur man navigerar sig på sidan så är d väl klart att man förtjänar uppgradering! No doubt! Ta Fejjans "nya" look tex. fattar inte varför d är så sjukt många som hatar den? Rädda för förändring eller? Med tanke på att dom är en av världens, om inte just världens mest besökta sida så är d väl klart att även dom blir trötta på samma design dygnet runt. Så eftersom tiden går framåt gör även annat det också.

Även min blogg :P haha... Den ligger ju också där uppe i samma klass som FB vet ni - jooodå, skojar inte! ;)

Haha.. nä men vad jag ville komma till var ju det faktum att, hur sidan än ser ut så vänjer man sig, och eftersom allt sidan handlar om, fortf finns där - är det ju egentligen inget mer än en ytlig förändring.. Som en klippning eller en ny outfit... You know, same - but different ;)

Och eftersom, ja som många vet, jag är ganska stort intresserad av just sånt här så uppdateras min sida ofta. oftare än fb... mycket oftare :P

Har kollat på film hela natten.. Känns som jag sov så dåligt förra natten då jag mådde dåligt att jag inte vaknat förrän nu å vill göra allt jag missa :P haha.. lite crazy ja men vaken fortf galet nog.

Ska snart sova, måste iaf skriva klart detta å publicera det :P

Fick för övrigt ner DJ Khaleds nya skiva innan igår, återkommer om det senare... ;)

PEACE
 
Blogg listad på Bloggtoppen.se