2/20/2010

saturday.

"det är väldigt vitt ute för att vara en så mörk å går årstid..."


Blev inget jobb idag, kaos i trafiken på alla håll verkar d som så sitter här inomhus å kollar på snön som fortfarande faller utanför fönstret...

Är väldigt rastlös känner jag. Varit vaken sen 4 imorse för att jag skulle hinna med den tidigaste bussen, men som sagt, d blev inte så, så fick plumsa hem igen så medan mina skor legat på torkning sen dess har jag bara suttit här. Trodde jag skulle vilja sova igen men verkar som jag snabbt vant mig vid dessa tidiga tider igen. Galet :P

Sitter därför just nu å lyssnar på musik, chillar å planerar kvällen. Nä, asså inget sånt - men funderar på att sticka ut igen i snön. Gå ut å promenera lite, njuta lite... Längesen jag gjorde det känner jag...

Finns mycket i mitt liv nu som känns bättre samtidigt som om jag känner mig avtrubbad till val jag egentligen såg så klara innan. Svårt att förklara men allt gick så snabbt :P Så snabbt att jag ordagrant fått fast tjänst igen på mitt förra jobb.. Och misstolka mig inte för detta är sjukt uppskattat! haha.. Vad jag menar är ngt helt annat, längre in, djupare i mig.. Val som jag itne riktigt vet vad de handlar ens. Men på något sätt är något ostabilt fortfarande fast allting samtidigt känns så underbart...

Önskar bara jag såg klart just nu. Känns som lyckan bländar frågorna jag egentligen borde ha ställt...

Äsh, nevermind... Mumlar bara igen - ni vet, mitt koffein beroende som sprudlar... Fortf Burn-fri i snart 2månader! Haha känns som ett AA möte typ! Enda jag vet säkert är att det förändrat mig... ;)

Nä, ska nog ha ngt att käka nu, lite lunch eller vad man kan kalla det =)

PEACE OUT SUCKERS!

LUV YA!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se