2/09/2010

Snacka om Natt & Dag.

Fick ett efterlängtat telefonsamtal imorse... :P

På torsdag börjar jag jobba för Laird Technologies igen, börjar med visstid fram tills Mars men känner att d kan jag stå ut med så länge ;) Trodde först jag drömde när jag svara, men efter att upprepande gånger kolla in mottagna samtal förstod jag sen att d var sant :P haha...

Så på torsdag är d åter dags att leva igen... Eller vad man säger :P Dessutom, första gången jag ser d nya stället så d ska bli gött det med :D

Så idag & imorgon blir lite extra semester tills dess med kontaktande av AF o.s.v... kul att nämna positiva saker till dom :P haha...


Dags för lite fika nu.. kanske ska kolla klart Legend of The Seeker eller ska jag ta dom senare? hmm..


:P

PEACE!!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se