5/10/2009

week-end update.

Har haft en grymt skön helg, soft och lugn... Kommer med all säkerhet göra en favorit i repris nästa helg och ta inferno på fredag, sova lördag å ut å gå å käka pizza på söndag :P haha... Nä kanske inte ordagrant men Inferno är spikat iaf, damn sure! =)

Ligger å lyssnar på min senaste favorit låt just nu, "Day Dreaming" md DJ Drama... Kan inte sluta lyssna på den och utöver d påminner den om fredagens händelse :P haha...

Nä, har fortf inte släppt den kvällen än :P Kan döremot lägga till nattens baksida, hela berättelsen ni itne vetat innan, typ "behind the scenes with david redjoy ";) haha

Vägen hem, som ni kan förstå var ju lite seeg, åka till borås kl 3.45 är inte d enklaste :( Så flygbuss till Landvetter 4.20 på morgonen från centralen i gbg å se folk som väntar på flyg till Las Palmas är inte d roligaste ;) haha... Tog en chai å en macka till frukost på fiket där inne medans jag väntade på att bussen vidare mot borås skulle gå 40min senare...

Väl hemma i borås sen, typ halv sju, var jag tokpigg på kvällens Burn så kunde inte somna förrän runt 8.. Kul... :P

Men tillägger att det var d värt, som ni redan vet, way beyond ;)

Nä, iaf kanske ska försöka sova nu? Jobba imorgon, tidigt! Inget annat val känner jag :P Så dags att tysta musken, logga ut å stänga av... Snart iaf.. måste bara kolla lite facebook en sista gång =)


PEACE OUT & G'NIGHT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se