5/19/2009

the a-list



Tänkte i brist på annat ge er lite onödig info om vem jag egentligen är, vad jag har å inte har här i lviet =) haha... Vet att många gjort såhär så ganska lame't egentligen men palla, tycker d e kul att svara på frågor :D haha... Lets go!


Lovar du att vara ärlig? Hurså? Watcha gon' do about it?
Ditt Namn: David Rosensköld
Smeknamn: Redjoy, Dave, Davve... m.fl..
Beroende av: Musik, Film, min MacBook & Burn.
Vad tror folk om dig? Har inte självinsikt nog att kunna svara på det :P
Stämmer det? Ähm, nästa fråga, tack?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon, min sångröst å hur jag dansar...
Vad säger du för att imponera på någon? Är alltid mig själv, räcker inte det är det deras förlust.
Hur imponerar man på dig? Visa självförtroende, var ärlig, charmig å glad!
Brukar du skratta för dig själv? Haha alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Somnade :$
Var bor du? Borås
Trivs du där: Varken eller.

Äger du några Converse-skor: Har gjort för ngt år sen...
Sprit, cider, vin eller öl: Burn.
Brukar du bli för full: Dricker inte sprit, så nä :P
Vad har du för mobil operatör: Tre

Vad har du för mobil: iPhone 3G, och ngn SonyEricsson som ligger å skräpar :P

Vilken är din ringsignal: Haha... "Day Dreaming" av "DJ Drama" =)
Är du allergisk i mot något: Bara drygt folk :P
Nästa mål i ditt liv: Utvecklas inom migsjälv
Hur svarar du i mobilen: "Tjaa", "Whats uup" eller bara "Yes?"
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: haha ingen aning :P
Antal timmar sömn inatt: typ 4
Sov du ensam: Aldrig..
Brukar du komma i tid: Absolut, hatar att stressa!
När mår du bra: När jag får vara mig själv utan att behöva ångra det...
När blev du fotad senast: Idag?
Hur känner du dig nu: Trött & redo att sova efter detta :P
Vanligaste färg på dina kläder: Blandat, men alltid med ngt rött :P
Vad tycker du om fötter: Inte fan vet jag, varför ska jag tycka ngt om dom för?
Vad saknar du: Ceasar
Hade du en bra kväll igår: Alltid! Kvällar är ju då man kan koppla av =)
Favorit dryck på morgonen: Te, eller Burn =)
Rakar du benen: Ursäkta? (!)

Har du någon tatuering: Nej, inte än!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Försöker va i säng innan midnatt
Är du blyg? Agerar man som sig själv behöver man aldrig va blyg, inget att skämmas för då!
Sysslar du med någon idrott: Dans, Hip-Hop/Street
Vill du hellre ha mail än brev: Brev är alltid bara räkningar så föredrar mejl :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Utan att tveka!
Har du spytt offentligt: Haha klart, alla har vi vatt mindre å odrägliga med spriten ;)
Vad skulle du göra om du vore tjej för en dag: Haha svarar inte på den ;)
Är du nöjd med ditt liv: Nöjd, är ett svår definierat ord...
Är du bortskämd: Haha.. Beror på inom vilket område?
Vad gör du i morgon: Jobbar 6 till 16.. Dags att skärpa sig =)
Vad är det värsta du vet? Räkningar.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Herregud tvinga mig inte att räkna efter...
Vad längtar du till? Livet börjar igen...
Har du bra vänner och äkta vänskap? Har haft, nu är jag osäker.
Vad är det finaste du fått? Ett liv med så mycket underbart folk runtomkring mig.
En speciell dag som ändrade dig: När Ceasar kom till.
Hur gammal är du: 24
Om fem månader: Dags att köpa ny vinterjacka :P
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma eller personen ifråga.
Vilken tid gick du upp idag: 6.. toktrött!
Gjort ikväll: Kollat film å vatt ute å gått...
Är det okej att gråta: Alltid.

Har du någon Idol: Japp, nog min morfar tror jag...
Laddar du ner musik och film från Internet: Ojdå, skulle ta bort denna frågan ju.. :P
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Andas
Bär du glasögon eller linser: Nope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Det är inte kläderna som klär dig, det är du som klär kläderna...
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Haha... typ aldrig?
Har du piercing: Öronen, så klart :P
Vill du gifta dig: Känns bara som ännu en uppbindning, frihet ger en mindre gränser.
Vill du ha barn: Haha... seriöst, hahaha.. lmfao!! Ähm.. nästa fråga? =)
Solar du ofta: Nej, men hade nog vatt snyggt på mig!
Är du bra på att laga mat: Findus i micron menar du? Självfallet! :D haha
Gillar du att dansa: Gillar är för opersonligt, jag ÄLSKAR att dansa ;)
Är du flygrädd: Finns inget bättre än att se marken försvinna under en...
Hur vig är du: Lagom & Tillräckligt
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola eller Burn
Vilken är din favoritglass: Äter sällan glass ärligt talat..
Tror du på ett liv efter döden: Jag Vet. En stor skillnad...
Tycker du om sushi: Nej, inte precis...
Vad äter du helst när du ser på film: Hemmakvälls lösgodis!
Bor dina föräldrar tillsammans: Nope
Har du tandläkarskräck: Nope
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kväll (Läs: Natt)
Vilken ögonfärg har du: Grå/Blåa
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Nej
Biter du på naglarna: Nope
Röker du: Bara Cohiba :P

Har du testat några drogor: Ähm.. ja...
Hur ofta tränar/motionerar du: Det varierar!
Senaste låt du hörde: Eboi - Thunderstruck

Senaste film du såg: Taken
Vad gör du på helgerna: Beror på vad som hände på fredagen :P

Något du inte visste om mig: Innehar en SM-titel i Lego-byggning sen jag var 14 ;P haha...

Något du inte vill veta om mig: Haha.. låter den va obsesvarad för er skull ;)

IQ eller EQ: Emotional Quota - without a doubt!


And now u know ;)


haha


PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se