5/25/2009

monday.



Är ledig idag, har en del ärende att uträtta dagen i ära (löning ni vet..) Så tog en semesterdag att förbruka. Del ett är redan "avklarat" typ, så pass att mitt internet iaf fungerar just nu :P Var nere på tre här i stan å skicka in mitt modem som är (helt fucked upp jävla skit) -dött... Så fick ett lånemodem så länge att använda och det fungerar tokbra så tur d inte var ngt annat fel =)

Sitter just nu på espresso house mitt på torget å kollar folk (var ju tvungen att testa modemet direkt så klart ja, är typ 30m ifrån tre-butiken)... Dricker en Burn, för jaa... Espresso House, serverar nu båda mina favorit-drycker; Chai & Burn... I'm in friggin' heaven here from now on... ;)

Gött väder ute idag, runt 15-17 grader och klart.. Några stack-moln på himlen men dom stör inte precis ;P

Låten jag nämnde lite om på facebook häromdagen, måste även nämnas här helt klart :P haha... Den e tvärgrym! "Fabolous - It's My Time (feat Jeremih)" - låten finns med på "Promo Only Urban Club June" som jag fick hem för ngn vecka sen men inte kollat genom den förrän nu för hör å häpnad hade jag glömt bort d! ;( haha... "glömt musik"... usch... ska aldrig hända igen jag lovar ;)

Sjukt härlig är den som jag nämnde, den lägger sig i klass med nedanstående/föregående inlägg här på bloggen å så småningom lovar jag att uppdatera den i en topplista här =) För er som kan & vet har ju redan insett att det är samma Jeremih som för ett tag sen släppte singlen "Birthday Sex" som toppa nedladdnings listorna runt om i världen ganska snabbt ;P För er som inte hört birthday sex - leta reda på den!

Kul att se hur mycket folk som ändå är ute på stan så här dags på dagen, visst dom flesta kanske har lunch nu på jobbet å skolorna har inte mycket lektioner kvar att avklara men ändå - solen lockar fram även dom mest skygga tror jag ;)

För övrigt har nu morsan å cesse åkt tillbaka neråt igen, dessutom tog dom med kristian så är ensam rosensköld i borås just nu :P haha...

Så med detta sagt, uppdaterat, ska jag snart pallra mig hemåt igen, allting fungerar tokbra med internet nu ju så allt ska nog kunna lösa sig idag =)

Sure hope so...


BLESS!

(bildtext: jag å cesse i gbg i lördags efter jag kom upp från fredags-festen i halmstad hos farsan...)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se