5/30/2009

funkymix workspace



..sitter å lyssnar genom nya funkymix skivan nu för denna månaden... Grymt sköna mixar, dom är jävligt duktiga som sitter å leker med detta - Phat-ass DJ's yo! =)

Blir nästan lite sugen på att göra en nya megamix, bara med massa funkymix låtar :D haha.. men ja, senare :P
Bilden btw. så ser det just nu ut här hemma i min söta lilla lägenhet + my workspace ;) haha... never mind the sourroundings, ska fixa med det senare ikväll, behöver ordna kläder, städa och allmänt röja typ =)

Men senare, nu äre bara chill som gäller :P

Måste för övrigt nämna att gårdagen på Inferno var heeelt för maxad för mig.. Var heelt för trött för att komma igång kändes d som, sjukt tråkigt :( ...Men annars var d (som vanligt, som alltid) grym musik å mycket folk! Mer folk än innan skulle jag gissa på t.o.m... Löningen sen i måndags gissar jag då även på ;) haha...

Dom firar 2år nu på fredag (5/2) så antar att d blir ännu fetare då... I'll b there, no doubt! ;)

Får inte glömma att vila upp mig då bara så jag orka dra igång mina moves å inte bara stå å gunga i takt med en Burn i handen :P haha...

Nää... ngt att käka nu kankse? =)

BLESS!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se