5/03/2009

espresso house

Sitter på stationen i gbg nu å väntar på bussen hem... En ganska underlig sak hände tidigare när vi åkte förbi liseberg mä tåget haha... Helt plötsligt ställde min kropp om sig å insåg att nu börjar jag komma hem igen å helt cp blev jag toktrött direkt haha...

Har vatt pigg å suttit å kollat ut hela resan från malmö å inte alls gäspat ens men när jag börja närma mig min "vanliga rutt" mellan gbg å borås så trodde väl min kropp att nu skulle jag sova antagligen :P haha...

Sitter iaf å dricker en chai nu på espresso house... En utmärkt avslutning på helgens bravader =) Även om det inte är slut riktigt än men iaf :P

Funderar på att dra en runda genom nordstan också när jag ändå är här men samtidigt pallar jag inte dra runt på mina väskor liksom... hrm :P Blir nog att sitta kvar här å titta på folk... Resande på väg hem, på väg bort... Eller bara som chillar denna söndagen å tar d lugnt på centralen...

Molnigt utanför, runt 11 grader... ganska gött faktikst.. När man drar runt på väskor vill man helst undvika 23grader sol ;) haha...


Nä, ska berätta mer sen när jag kommer hem... En hel helgs händelser att återspegla ;)

PEACE YALL

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se