5/09/2009

beyond.

Vet inte riktigt hur man kan förklara detta förutom på ett sätt;

Jag menar, vet man min historia, vad jag jobbat med innan och var jag varit vet man även att jag vatt på många ställen, upplevt många fester och träffat fett mycket folk i dessa kretserna... Och ovanpå det deltagit och varit en del av historien....

Ni vet också att om jag isf skulle nämna ngt som grymt bra eller till och med sjukt! Vet att jag i det fallet inte överdriver, eller ännu mindre ljuger.

Sen några veckor tillbaka har en vän till mig tjatat griller i huvudet om att jag skulle besöka ett ställe i centrala Gbg som hon trodde jag skulle gilla. Och visst, erkänner fullt att jag faktiskt velat gå dit också utav egen vilja för jag själv också känt att det skulle va kul att besöka detta stället =)

Igårkväll, för första gången stack jag dit, dessvärre visste jag att huvudpersonen som jag nyss nämnde inte kunde va där igår för hon jobba på annat håll, men jag är itne den som är den, utan stack dit igår, kan ha kul iaf så klart! Kolla folk å lyssna på grym musik är en av mina förstahandsval i livet ju ;) haha...

Och Herre-Jesus-Christ, säger jag fortfarande! Har nog upprepat detta i mitt huvud (och för min mamma innan idag) tusen gånger om sen jag åkte hem inatt - Inferno asså, vilken stämning, vilket folk, vilken musik... Och ovanpå det använder dom Burn ist för redbull som energidryck! Kan inte bli bättre! ;)

Och så nämner jag igen, att för mig som vatt runt i landet å jobbat på många klubbar så var nog denna ändå nummer ett ("1", number one, #1, numero uno m.fl.). Det bästa jag vatt med om någonsin, jag skojar inte! :P Underbart folk, underbar musik å spontant dansande överallt! Jag menar, Inferno är ändå inte det största man sett och det är nog just därför jag fasnta, det gör en helt annan atomosfär för er. Och man fastnar för hur folk är lugna å trevliga på ett varmt sätt. Inte som normala svenskar, styva och kalla - Utan alla var verkligen välkommande... Mot alla....

Haha till och med en av deejay'rna som spinna där igår va framme å hälsa mig välkommen och fråga om det var första gången jag var där :P haha...

Sen till huvuduppgiften man inte kunde låta bli att genomföra igår var ju rätt självklar för mig - med sån musik. så; dansandet! När d väl börjar går d inte att sluta... ;) Och det verkade verkligen gälla alla, shit vad folk kunde röra sig! DAMN! ..Och som jag då skrev på min fb inatt när jag var på väg hem upprepar jag nu; "Those ladies could MOVE! hahaha :D

"Shawty got swagg thru da roof!"

=)

Infernos slutbetyg av min blir helt klart en stark 10'a - The topgrade beyond it all ;)
Vet inte om jag någonsin gett ut en 10'a förr, inte det att jag inte besökt ngt fett ställe utan nog mest för att det alltid funnits något annat som dragit ner betyget, anting ngn dryg personal eller ngt snedsteg i musiken.. Alltid ngt som slutat fel. Och detta var verkligen inte så, allting bara klinga så bra tillsammans, allting fungera perfekt, jo ni läste rätt - jag använde ordet Perfekt! :P

Så allt som återstår nu är att besöka det igen, å igen och ännu fler gånger å se om det alltid överträffar sig själv eller det faktikst inte kan bli bättre ;)
För jag vet ju egentligen att det fattades ngt igår, men frågan är om det gjort ngn skillnad... Vet iaf att det kanske blivit annorlunda, men vet inte om det verkligen kunnat bli Bättre ;P haha...

Så med detta sagt måste nog slutligen nämna att deras namn, eller motto - "Allt Mellan Himmel & Hip-Hop"... Är en ren underdrift. Personligen skulle nog vilja ändra det, här och nu, till - "Allt Ovanför Himlen & Hip-Hop"

Inferno is da shit! Get yo ass over there next friday and see fo' yourselves!

;)


Nä, lite mer film nu kanske? =)

PEACE YALL!
C ya next friday, damn sure! :D

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se