5/14/2009

thursday.

Today, is a sad day.. Well, kinda I mean some things are not meant to be lived - or at least not right now that is... And when u notice, its like sad but also kinda uplifting, cuz then u know it'll b your turn another day, another time at another place =)

Blev ingen Brandy konsert för mig idag, trisst men som ovannämnda syftar på - d kanske inte var meningen...
Men iaf Inferno imorgon, det är ett måste =)

En tråkig sak jag fick reda på så klart då idag, mitt i all upplivande längtan, frivillig övertid på lördag... fett mä extra ca$h med andra ord för er som inte fatta det... Så känns lite trist att missa en sån dag samtidigt som om jag först tänkte göra både och - men kom på mig själv med att isf behöva gå till jobbet vid 4 efter Inferno stängt och spårvagnen gått åt rätt håll, å sen sova där tills jag ska börja jobba 6... Eftersom om jag skulle åka hem mellan, skulle jag va i borås vid typ 7 å sen ta tåget direkt tillbaka för att inte missa sista instämplings tiden kl9... Och det känns inte så inspirerande precis för varken mig eller min produktivitet på jobbet då den dagen kan jag säga.. :P

Så beslutar mig för att bara göra det roliga som inkluderar dans å musik å skönt folk på party-humör... Låter fucked up men "förlorar hellre pengar imorgon, än tjänar nya på lördag" ...ooh - får rysningar, att jag ens sa så :P

Nä, film nu å sen sova kanske? Mjo, d låter som en dejt!

;)

PEACE OUT!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se