5/15/2009

friday chill.

Ligger hemma i sängen just nu, inte dags att orka göra ngt än, måste först vila ett tag =) Vet redan vad jag ska ha på mig, vet redan tiderna då jag ska bege mig... Så, finns bara en sak att göra då, softa! :D

Dancehall Night på Inferno ikväll så får väl se hurvida ngn är modig nog att ge sig på riktiga moves inom d området, vet iaf att jag inte kan d ;P haha... Men återstår att se, ofc I will move.. but with a slightly lower profile than that of those who will wine it like one should... ;)

Lyssnar just nu genom lite gamla klassiker med folk som Sean Paul, Pitbull, Don Omar, Wisin & Yandel, Smujji, Daddy Yankee m.fl. för att förbereda mig inför vad som komma skall, I feel it for sure, älskar sån här musik =) haha...

Såg bilder från Brandy konserten på Trädgårn' igår hos vänner på fejjan... Lite jobbigt, fan ville också vatt där... hrm.

Men men. Nu är jag här, ny dag, fet kväll och grym natt awaits... Damn right! ;)

PEACE!!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se