5/16/2009

today.

The place to be var "Soft" igår, å ordagrant så var det på Inferno, tyvärr lite lite folk igår... Mycket mindre än förra fredagen men inget fel på d stället ändå! Så fort man kommer innanför dörrarna känner man sig hemma typ haha.. Mitt hem #2, eller nä vänta, #3... Jaja Ystad får också va med så klart ;) haha

Skulle gissa på att jag kunde räkna upp alla som var där på fyra händer, inte för att jag egentligen brydde mig om antalet - hade en sjukt trevlig kväll iaf :D Haha... Blev Burn å lite olika gratis-shots som min nya vän "the cute bartender" bjöd på under kvällen ;P haha.. Nä, vet inte vad hon heter, haha vi hälsa aldrig rent formellt utan snacka massa å skratta å skämta ändå =) haha... Skönt mä sånt folk, då man kommit rätt! :D

Som en kär vän sa till mig, vatt både Brandy & Beyoncé konserter i Gbg denna veckan, inte konstigt d va lite folk ute, ingen som har cash kvar ju ;)

Nog så det var... Men trevliag iaf som sagt, å som jag sa förra fredagen - Det är ngt med det stället som gör att man trivs tokbra redan från första åsynen =)

Så förblir det, kan itne nästa fredag, ska till halmstad då men fredagen därpå - då blir d Inferno igen.. try to keep me in a box, Imma break out - I dont do corners - I'm made for improv! ;)

Ska ut på stan nu å chilla i solen!

PEACE OUT YALL!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se