9/08/2008

i can die happy now....

Hade inte förvånat mig om Noas ark hade åkt förbi nyligen.. Efter jag vatt nere å handlat mat så blev det nämligen från sol till synda flod på sisådär, nja.. 0.0002 sekunder! Himlen öppna sig verkligen och för mig då som gick i solbrillor, t-shirt och keps blev en hel del förvånad.

Har ni någonsin badat med kläderna på när ni gick i skolan? ni vet, klädsim? Ni har det ja - Då kan jag berätta att det kan jämföras med nästintill millimeter precision vad jag nyss gick genom... Skillnaden var att i skolan brukar man lägga ifrån sig värde-saker INNAN man hoppar i bassängen - den lyxen hade inte jag desvärre. Så för er som visste att jag hade en iPod Touch, en splitter ny W760i.. mja.. ni får liksom jag förtränga det för det är nämligen itne sant längre... Har nu ist 2 vattenskadade elektronikprylar som LIKNAR en iPod Touch och en W760i... tufft va?

Dessutom hade jag ett par skinande rena vita puma first round, som numera har blivit ähm, melerade och min Dodgers keps som kosta nästa 600kr är numera historia...

Så jag säger det igen, FAN vad jag älskar mitt liv... 

Enda som fattas är en lastbil som kör över mig, det vore pricken över i'et!



F*ck this shit....

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se