9/09/2008

egentligen inte oväntat

Idag är jag hemma från jobbet, vakna med feber tidigt imorse, fortf en hel del borta i huvudet så ska nog försöka sova lite snart igen tror jag.. Har nyss käkat lite, druckit lite te... 

Hostar å snörvlar som vanligt så min förkylning är inte över än, men den oroar mig inte heller, jobba med den igår så vet att det funkar hyffsat. Men efter gårdagens regn-bad tror jag att jag fick en kalldusch för mycket som inte gjorde saken bättre precis... Huttra ju trots allt i hela kroppen en tid efter jag kommit hem... 

Måste däremot åka till jobbet imorgon, vill inte sitta hemma, finns inget tråkigare!!  
Så känner jag ikväll att mitt huvud väger mindre än 1ton så jobbar jag imorgon, därmed basta :P
Dessutom för att va helt ärlig gillar jag inte att göra mina arbetskamrater oreda genom att va sjuk, inte snällt mot dem... Även om man inte kan hjälpa det så är man ju automatiskt "borta" genom att va sjuk å man missar en del... Det är jobbigt...

Och det är jobbigt att utsätta sig själv för delen när man kommer tillbaka då alla frågar vad som varit fel med en å om man mår bättre :P Jag emnar, febern är borta men är fortf sörkyld så om jag mår bättre, nä?!:P haha

Hmm.. får la se hur d går imorgon =)

En kopp te till nu tror jag..

PEACE


(PS. Min mobil å ipod fungerar igen ;) dom torka tydligen över natten:P)

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se