8/09/2009

sunday mess up...

Vakna runt halv nio imorse å kände att jag kanske börjat komma in i rätt dyngsrytm igen.. typ :P I vilket fall som helst så gick jag upp, käka lite frukost å satte på en film här på datorn...

När den va slut var klockan bara halv tolv! Kändes som hon va runt 15 så blev helt förvånad, gött med tid över! Blir så när man vaknar tidigt ju =) Så gick ut en runda på knalleland runt ett... Massa folk å titta på men dessvärre en extrem kvav hetta också som var ganska irriterande.. Så blev att jag gick hem igen å la mig här igen å leta musik, kolla fejjan å sånt... Tror ni inte då att jag SOMNAR så klart! haha... Den tidigare morgonen var ju onödig kan tyckas då... Sov i 2timmar så vakna igen vid fem å fatta noll - Helt borta!

Drömde en cp-dröm under tiden om att jag var mätt så jag nästan mådde illa, men fortsatte käka för det fanns tokmycke mat å d kunde ju inte bara stå liksom.. Helt störd dröm... :P

Som det kan gå... Så nu sitter jag här, snart kväll igen å dagen gick utan att jag gjort NÅGOT vettigt... Kul! Känner mig helt seeg fortfarande så blir nog att lägga sig tidigt ikväll å göra sig beredd för en ny vecka med jobb å tidiga morgnar :P

Nää.. en film nu igen då kanske?


BLESS

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se