8/09/2009

nyheter.

Haha ibland blir jag bara förundrad över hur mycket kul nytt man kan lära sig här i livet - jo visst, en del saker kanske är en "dagens i-lands problem" men iaf :P

Förutom att jag nu haft min iPhone i några månader - å min MacBook lika så... Så helt plötsligt lär man sig något nytt efter så lång tid :P haha... Ok, kanske inte riktigt sant, faktum är att detta inte varit möjligt om inte nya 3.0 varit släppt så bara någon enstaka vecka dårå :P

Anyhow - till saken - Lärde mig idag, genom att kolla på ett test av den nya 3GS att jag kan dela min internet uppkoppling från min iPhone till min dator, som ett slags wifi (men ändå inte..) haha...

Vilket jag personligen tycker är tokbra - inte alltid man orkar bära med sig sin mobila-bredbands-dongel eller vad den nu kallas :P haha.. det enda man behöver är sin iPhone i fickan å ja, den glömmar man ju inte i första taget ;)

Grymt!

Måste självklart testa detta ngn dag.. Får sätta mig på Espresso House i veckan å kolla hur d funkar, utanför hemmet :P Måste då också tillägga att hastigheten här inne i hemmet - nästan var snabbare än med det mobila så hrm... kan pissa på mitt mobila ifall d dör igen ngn dag ;)


På tal om inget annat btw så såg jag nyss att en gammal favorit, nämligen Marques Houston - släpper ny platta i september... Ser jag fram emot! Singeln han släppt redan nu "I Love Her (feat. Jim Jones)" var helt klart en skön låt så det bådar gott i framtiden.. =)

Nä, ska inte störa er längre! :P

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se