8/15/2009

news for yall!

När man sitter som jag, kollar efter ny musik typ dygnet runt - så missar man mycket annat :P haha... Men fuck that... Detta handlar om det jag gör - inte det jag missar ;)

Fick hem Sean Pauls nya skiva "Imperial Blaze" häromdagen och har lyssnat lite på den, grymt skön å kanske mer personlig än föregående skivor. Han har ju själv sagt att denna var mer gjord om honom själv än för klubbarna - lite av detta märks ganska direkt med låtarna på skivan.. Mycket härligt dancehall å reagge. Mindre klubbbeatz och reggeaton... Men absolut inget fel på det ;)

Fick även lite info om att Marios nya skiva "D.N.A." släpps den 22e September vilket är väl efterlängtat, inte minst efter jag hört hans senaste singel med "Ace Hood" som heter "Thinkin' About You". "Break Up" som hans första singel från denna skivan heter är även den väl omtyckt och är såväl en helt klar topplistelåt och även en skön klubblåt i soft stuk =)

Sitter å ordnar lite i min iTunes idag, samtidigt som facebook är uppe, msn å ichat... :P Gör lite nya playlists att avnjuta till min iPod sen när man är ute på stan =)

Blir utgång sen ikväll med Farsan som kommer på besök :P Ska sitta å tjöta lite nere på Brorsans jobb å så.. blir chill =)

Nä, lite te nu eller ngt?

Ouí, Merci!

;)

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se