8/21/2009

pushed back...


Hrm.. Ibland kan man ju bli rätt höåen över saker som inte riktigt är med i planeringen - men antar att detta är en av orsakerna till att en studio normalt sett är ljudisolerad, inte bara utåt - även inåt... Så när man planerat att spela in sång spår när grannen har brak-fest... Kan bli ett ganska stort dilemma....

Sååå.. på grund av detta har jag fått gå över tiden dessvärre och inte kommit någonstans med detta, however - andra saker har gått som planerat;

Ett; Håller på att flytta över alla original filer från min pc till min macbook så jag kan jobba med allt på samma ställe ist för att springa fram å tillbaka :P Så GarageBand ska få användas till max ;)

Två; Självklart har jag redan gjort ett omslag till den nya versionen - ni som sett min Facebook kanske redan uppmärksammat detta men för er som inte haft möjligheten får ni d nu ist om ni inte redan förstått detta... ;)

Men men... Första som händer imorgon (förutom frukost) är att börja på vad jag redan egentligen velat vara halvvägs med :P

Til then.. PEACE!


And Stay tuned Yall!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se