8/01/2009

Aw Snap!!



Skönt med helg igen... efter en ganska väl.. ähm.. fullproppad vecka :P Så äre gött att inte göra något alls ett tag... Bara ligga här, kolla film, sova... just chillin'! =)

Gött mä bra väder också, ute lite i solen innan å gick runt på knalleland å kolla folk å njöt :P

Kom på att d va längesen jag skrev ett riktigt djupt å livs-relaterad blogg inlägg här nu... Vet inte om jag inte orkat dela med mig eller om jag helt enkelt bara vill låta bli att låta alla läsa mina tankar just nu... Helt ärligt har jag mycket som händer å hänger på mina axlar, men jag känner även att vissa saker är bättre osagda.

Med det sagt kan jag även tillägga att en självklarhet är att dela med sig om annat ändå så ärligt talat har jag ju vatt dålig på att skriva här på sistone så antar att jag misskött mig då asså :P haha... Låg å tänkte på några saker innan jag somna för ngn natt sen, en ganska mysko sak kanske, jag menar, nog inte alla som har detta betéendet tro mig :P Men berättar iaf - så här är d; Ibland när jag ligger å tänker, filosoferar på vad som händer i mitt liv eller saker som kan hänt, har hänt eller kommer hända så tänker jag ibland på sättet som om det vore en blogg jag skrev - som om jag skriver ner det i mina tankar typ.. Som jag vill att det ska vara berättat med mina ord - fast riktat åt någon annan - Ni....

Rätt fucked up kanske med tanke på att ingen annan kan höra mina tankar när jag ligger där å halvsover :P haha... Ännu konstigare är kanske då att sen när jag fått "det perfekta slutet" på vad jag tänk så önskar jag istället att jag verkligen SKRIVIT ner det å blir sur på mig själv :P hahaha...

Psykfall? Mjo, kanske... ;)

Därför har jag iaf från och med nu bestämt att jag ska göra just detta när det händer så om det kommer några mysko inlägg i framtiden som ni inte fattar så är detta orsaken till varför :P

Sitter å lyssnar på lite ny musik nu å kollar runt, såg på iTunes Store att Sean Kingston släpper sin nya platta den 22a September... Vilken får mig att mysko längta till hösten (!?) Hans nya singel "My Girlfriend" (som ännu ej är släppt här i Sverige) är ju trots allt en sjuk sommarlåt... Men antar att det blir så när man bor i Miami å härstammar ifrån Jamaica.... Hrm ;)

Nää... lite käk nu kanske å en bra film? Får bli någon komedi för jag pallar inte sitta å gråta till The Lion King ikväll igen ;)

PEACE!

Inga kommentarer:

 
Blogg listad på Bloggtoppen.se